ABN AMRO

WeCanBeHeroes voor ABNAMRO Met de Access Online app voor uw iPad en iPhone hebben zakelijke klanten altijd en overal actueel inzicht in het saldo op binnen- en buitenlandse rekeningen en status van betalingen. Dat was het doel van het project. De online dienstverlening van ABNAMRO werd uitgebreid voor de zakelijke klanten met verschillende binnen- en buitenlandse rekeningen. Als ux consultant …

Rabobank.com

Via UNITiD voor Rabobank.com In 2011 maakte ik deel uit van een team creatieve mensen om de corporate website van Rabobank (rabobank.com) te verbeteren. Aanleiding hiervoor waren onder andere de volgende zaken: de diverse locale en internationale onderdelen van Rabobank waren onvoldoende zichtbaar & bereikbaar de merkwaarden moesten beter naar voren komen de informatiestructuur was niet voor iedereen helder nieuwe …

Canal.nl

People’s Playground voor Canal Company Canal Company is one of the largest canal cruise companies in Amsterdam also known for their typical Amsterdam canal bikes. By improving their site, Canal Company wanted to create more awareness of their broad range of products and increase the advance ticket sales. After a few months of research, design and development, the new site …

Winterspelen

www.infostradasports.com • 2013-2014 Infostrada Sports levert aan diverse redacties wereldwijd informatie over alle grote sportevenementen, waaronder de Olympische Winterspelen. In de portlet-app More Than Medals wordt meer getoond dan alleen de bekende medaillespiegel. Na research naar de verschillende sporttypen en de relevante (en beschikbare) informatie ben ik met voorstellen gekomen hoe het publiek voor tijdens en na ieder onderdeel geïnformeerd …