WeCanBeHeroes voor ABNAMRO
Met de Access Online app voor uw iPad en iPhone hebben zakelijke klanten altijd en overal actueel inzicht in het saldo op binnen- en buitenlandse rekeningen en status van betalingen. Dat was het doel van het project.
De online dienstverlening van ABNAMRO werd uitgebreid voor de zakelijke klanten met verschillende binnen- en buitenlandse rekeningen. Als ux consultant en designer maakte ik deel uit van het WeCanBeHeroes team. Op basis van interviews met stakeholders en klanten werd de bestaande lijst van requirements geprioriteerd en vertaald naar functionaliteit en schermontwerpen.
Een belangrijk deel van dit traject ben ik verantwoordelijk geweest voor innovatieve voorstellen en het ontwikkelen van prototypes ter ondersteuning van gebruikersinterviews. De app is alleen beschikbaar voor (groot-) zakelijke klanten van de bank.
Team: ABNAMRO (project management, communicatie, ict), WeCanBeHeroes (concept, projectmanagement, interactieontwerp en prototyping), Mariekeland (grafisch ontwerp)
Tools: sketches • balsamiq • axure rp
Tags: corporate app • banking • responsive • concept • prototyping