
Samen met Furla ontwikkelde H-ART een online tool waarmee je als klant de twee bekendste handtassen kan personaliseren: Metropolis en Artesia.
Je kunt zowel online als in de winkel aan de slag met het personaliseren van je tas. In de winkel helpt een Furla-medewerker je met het kiezen van materialen, wat bijdraagt aan de ervaring van het ontwerpen.
Deze configurator is eenvoudig in gebruik en stelt iedereen in staat om zijn of haar tas aan te passen.
Ik wil eerst begrijpen wat het probleem is dat opgelost moet worden en welke gebruikersgroepen hier bij betrokken zijn. Wat is hun drijfveer? En waar lopen ze mogelijk tegen aan? In dit project — met beperkte tijd — hebben we met het team ‘proto-persona’s’ gebruikt om ons in te kunnen leven en aan de stakeholders de juiste vragen te kunnen stellen over het proces en het product. Op basis van diverse schetsmatige ideeën heb ik een prototype op papier en later in software gebouwd. Uiteindelijk is het prototype door de art director en met input van de contentleverancier van mid- naar hi-fidelity gebracht en diende als basis voor de verdere ontwikkeling door het development team.
Ik heb een uitgebreid stappenschema gemaakt om het ideale pad te schetsen die een gebruiker doorloopt voor het uitvoeren van de hoofdtaak.
Ik heb een uitgebreid stappenschema gemaakt om het ideale pad te schetsen die een gebruiker doorloopt voor het uitvoeren van de hoofdtaak.
Geïnteresseerd in een samenwerking of een goed gesprek?